חפש משחק כאן

יום שני, 21 בנובמבר 2011

Battlefield 3


שם המשחק: "Battlefield 3".
חברה מפיצה: "Electronic Arts".
אולפן פיתוח: "Digital Illusions CE".
פלטפורמות: "PlayStation 3" ,"Xbox 360" ,"PC".
תאריך יציאה: 25.10.2011.

----------------------------

לפני פחות משנה, הוכרז המשך למשחק המצליח, שאף נחשב בעיני רבים כאחד ממשחקי הפעולה הטובים שיצאו - "Battlefield 3". לאחר חמש שנות המתנה מהמשחק האחרון, "Battlefield 2", שעד היום מצליח ובעל קהילה מאוד גדולה, רבים ציפו למשחק וחיכו לרגע שהוא יצא. הסדרה "Battlefield" מתאפיינת בעיקר בזכות המשחקיות המעולה שמדמה שדה קרב אמיתי עם כלי רכב, שיתוף פעולה בין חברי הקבוצה על-מנת לנצח וכו'. עם הכרזת המשחק, המלחמה בין שתי הסדרות - "Battlefield" ו-"Call of Duty" החריפה. זה כבר לא סוד אודות המלחמה השוררת בין שתי הסדרות, שאף לאחרונה גם שתי המפיצות: "Electronic Arts" ו-"Activision", החלו לקחת בזה חלק. כך שעם הכרזת "Battlefield 3", בעיני רבים זה היה המשחק שינצח במכירות ובביקורות את הסדרה "Call of Duty", הסדרה אשר הצליחה לגרור אחריה מיליונים בזכות המשחק "Call of Duty: Modern Warfare", ורק שנה שעברה שברה שיא במכירות.

המשחקים בסדרה תמיד שמו דגש על מצב המולטי-פלייר (באנגלית: "Multiplayer" - מרובה משתתפים). במשחקים קודמים היה מצב סינגל-פלייר (באנגלית: "Single-player" - שחקן יחיד) אך לא בעל משימות, אלא פשוט אפשרו לשחק בחלק מהמפות של מצב המולטי-פלייר נגד בוטים, שחקנים אשר המחשב שולט בהם. במשחק החדש, החברה החליטה לעשות מצב סינגל-פלייר בעל סיפור, ולא נגד שחקנים שהמחשב שולט עליהם. הסיפור מתרחש בעתיד, אנחנו נשחק חייל שכינויו "Blackburn". אנחנו נתחיל את המשחק מהסוף, כאשר חוקרים אותנו ולמעשה אנחנו לא זוכרים כלום. אנחנו נקבל פלאשבקים לעבר והעלילה תתברר יותר ויותר.




----------------------------להורדה---------------------------------------

Need For Speed - The Run








משחק המירוצים ה-18 בסדרת NFS של EA שולח נהגים וירטואליים למירוץ מחתרתי מהחוף המערבי למזרחי, כאשר בדרך הם צריכים לחמוק לא רק מהמשטרה אלא גם מפושעים שרודפים אחריהם, ולא רק ברכב אלא גם בקטעי Quick-Time-Events ברגל.




טיסות בזול !